Daar gaan we (bijna) dan.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marlinde & Co - WaarBenJij.nu Daar gaan we (bijna) dan.. - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Marlinde & Co - WaarBenJij.nu

Daar gaan we (bijna) dan..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marlinde & Co

23 September 2007 | Nederland, Rotterdam

Lieve allemaal!!

Nog een klein weekje en dan is het zover..A dream will come true..
Want dan liggen we op de hagelwitte stranden van Cuba met een Mojito in de hand en een Cubaanse sigaar in de mond..Ons reisje begint al goed met een bezoek; Mijn oudste broer Vin zal met ons komen dansen op de klanken van de Buena Vista Social Club!
We zullen onze oogjes goed openhouden zodat we jullie via deze website een beetje mee kunnen slepen in de avonturen die zullen komen..

CUBA!! Here we come..

Hello Everybody..

For those of you who do not speak any Dutch I'll be doing my best to add an English update on this site everytime we add a story..

Well, The trip is almost upon us.. One week from now we will start off our trip tanning our little (in my case large) arses on the beaches of Cuba.. After an initial relaxing few days soaking up the rays we'll head off into the great blue yonder and explore the rest of the island.. This will be done together with Marlinde's brother Vin.

Will be in touch..

• 23 September 2007 - 17:06

Inge:

Ben de eerste!! Lieverd bel je donderdag (als dat kan?)Hou van je.

• 23 September 2007 - 17:13

Cathy En Romke:

Ben de tweede!! We kijken uit naar alle verhalen. Let op elkaar en heel veel moois en goeds gewenst op jullie wereldreis. Liefs.

• 23 September 2007 - 17:30

Saar:

Mar en Co, wat super! Ben benieuwd naar jullie verhalen! Succes met alle voorbereidingen!
    Dikke kus!!!

• 23 September 2007 - 17:31

Joost:

Heel veel plezier! en co hoe gaat het met het AH-karretje.....?
    Buen viajos!

• 23 September 2007 - 17:55

Fabiano:

ALLEEN een braziliaanse vrouw heb ik gezegd tegen jullie he. ;)

• 24 September 2007 - 07:30

Juut:

Snik Snik maar ben wel heel blij!!! See you in suriname.
    xjeee

• 24 September 2007 - 10:06

Saskia:

Heel veel plezier!!!!!! :-)

• 24 September 2007 - 11:45

Eva:

Gelukkig kan ik je zo nog een hele dikke kus geven, maar ga je zo vreselijk missen in dat bakkie en tijdens het discodansen, en in de achtbaan, en concertjes, en...en...en...aaah!!! Maar drollies, dit wordt echt zo'n megamegamega coole trip! Enjoy lieverds! Kusje

• 24 September 2007 - 12:39

Jane Owens:

Ahh ha had a random guess at what to click on in the email to link to this page now it's all become clear! Have a really excellent time guys and keep us posted xxxx

• 24 September 2007 - 14:19

Roger:

You guys have a wonderful time, stay healthy, enjoy your energy and send us hometown folk regular stories. Especially the ones where you just escape from bandits, rescue drowning grannies or manage not to fall off a mule.

R

• 27 September 2007 - 17:04

Jezus&vollmer/Bali:

Leuk man,dat er nog iets nuttigs uit die maffe hagenees komt!Wij gaan snel weer naar Bali dus zitten ook niet stil.We wensen je een goede reis en veel plezier etc!!!

• 27 September 2007 - 19:59

Matthijs:

Nog een aantal maanden uitstel van werken.... Mazzelpik!
    Allebei heel veel plezier in het mooiste continent ter wereld!!!Genietze

• 28 September 2007 - 13:55

Lisanne:

Hee lieve nicht en co, wat spannend!!!! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen! Cuba is echt fantastisch, heerlijk. paps en mams hebben nu ook geboekt voor cuba, wist je dat? zij gaan in november, dan zijn jullie als het goed is weer op een ander stekkie. Ik ben gister terug gekomen uit Hong Kong! Was echt zo tof, en vooral leuk om Kyang weer te zien
    Lieverds, we houden contact. x

• 28 September 2007 - 15:16

Ag:

VEEEEL plezier!!! jullie lucky lucky lucky B...&*^%#%$^hahaha

Hele dikke kus

• 29 September 2007 - 13:42

Kont:

He, heel veel plezier! Jeff

• 29 September 2007 - 14:55

Pat:

Arrived safely? Had enough cash on you to bribe the authorities to let you in? Send news & pics.

• 01 Oktober 2007 - 11:32

Ome Ivo:

ej guys
    jammer dat ik jullie niet meer gesproken heb, maar in ieder geval heel veel plezier!! dat gaat helemaal goedkomen!!
    laat je horen wanneer je bijna in costa rica bent, dan heb ik nog wat tips die zeker het uitchecken waard zijn!

• 01 Oktober 2007 - 18:38

Vinsalabim:

Geachte zus, Yo Co,(ono)

Zo, net klaar met mijn laatste dag arbeiten.... ga nu inpakken, dan ff naar het vliegveld en dan zie ik jullie over 1 dag ofzo in Vardero!!
    Zorg dat er een coctail klaarstaat met een echte Havanna!

Je broer

p.s. heb m'n witte dansschoenen al ingepakt